شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شاید دعاهامون بی اثر شده

میام ولی کم کم

شاید دعاهامون بی اثر شده

دیشب گوشیمو زده بودم شارژ وقتیکه رفتم سراغ گوشی ساعت ۱۱.۳۰ بود دیدم بله

خانوم سه تا پیام داده بود که میدونی چرا بیخیالت شدم؟

دومی: جواب نده ولی میگم چون تو اصلا منو  نخواستی توی این چند هفته مرتب بهت گفتم که دوست دارم ولی تو بی تفاوت بودی

( نمیدونم این خانوم چی فکر کرده بود)

سومی : باشه بی انصاف جواب  نده ولی بدون خیلی نامردی

سومین پیام خانوم ساعت ۱۱ بود خلاصه

گذشت تا همین الان که دوباره شروع شد

سلام برادر امین حالت خوبه 

حداقل جواب احوال پرسی رو بده

میمری جواب بدی

جواب نمیدی نده ولی من همیشه بیادتم - اذیت شدی جوجه

بی انصاف حداقل جواب پیامکامو بده همینم واسم دلخوشیه دیگه فکر نکنم بااین کار چیزی ازت کم بشه گل پسر

چقدر بی رحم شدی

و یه تک زنگ هم داشت

راست میگه بی رحم شدم نمیدونم چرا ولی دیگه اصلا برام مهم نیس که چی میگه ؟کیه؟ فقط پیامهاشو بی تفاوت خوندم

بازم از خدا می خوام که خودش بهش کمک کنه


-----------------------

دوتا جوک فرستاد بعد اینو فرستاد چون جالب بود مجبور شدم اضافه کنم به پستم

تصور می کنم الان چه حال داری صورتت از شدت عصبانیت سرخ شده خودت میدونی که من دیونه ام نرمال نیستم گلم -)

نظرات 7 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

همون بی تفاوتیت خوبه...ولی مشاور چی شد؟

والا سحر
چون دیگه خبری ازش نبود فکر کردم که تموم شده و بعداز اینکه ازش خبر شد
یعنی چهارشنبه شب من دیگه نتونستم برم خونه و هنوزم نرفتم
احتمالا توی هفته آینده بتونم یه روز جور کنم برم

ثنا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

این بیرحمی نیست ...
این بازی نکردن به آبرو و حیثیت خودت ..

بله

خاستگاه جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

کار خودت رو ادامه بده

چشب

آیکیو. جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

همیشه اینطور بوده:زن ها و مرد هایی که به همسرانشون خیانت میکنن آدم های نرمالی از نظر شخصیتی نیستن .چون میدونن قبل از خیانت به همسرشون به خودشون و نفسشون خیانت کردن و از اونجای که برای خودشون حرمت و احترامی قائل نیستن نمیتونن خیلی تظاهر به محترم بودن کنن و بعد از مدت کوتاهی در حد دقیقه خود واقعی شون رو بروز میدن.من حالا که عمق قباحت شخصیتی این آدم ها رو میبینم میفهمم سنگسار کردن حداقل مجازاتشونه.اینا از حیوون هم کمترن.

در اینکه نرمال نیس من دیگه هیچ شکی ندارم
ولی از سنگسار متنفرم

آیکیو. جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

امین تو کار درستی کردی که با طناب پوسیده این خائن توی چاه هوای نفس این زن هوس ران نیافتادی!

برام دعا کن که بتونم ادامه بدم

سحر جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://yaddashteman.blogsky.com

امین این ظاهرن هکر.تو بلاگ دخترای دیگه هم میره اینا رو میگه...واسه همین نظرت رو تایید نکردم...این آدم دیوونست...یه پست هم نوسته بودم بیخیال شه که پاکش کردم،اینجوری بهتره

باشه هر جور که راحتی :)

مریم شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://voodoo.blogsky.com

چه پشتکاری داری والا من بودم تا حالا ول کرده بودم تموم می شد حوصله داری به خدا

عذر می خوام کی پشتکار داره؟
من یا اون؟
اشتباه خوندی حتما من بیخیالم این خانومه که دس بردار نیس
عجبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد