شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل



گزارش امشب

از دیروز ظهر بعد اون پیام لذت بخش دیگه خبری از خانوم نیس

آخی 



خاستگاه منظورت از ساده دل چی بود ؟

( لطفا از جوابهای زیر پرهیز کن

۱- هیچی ۲- همینطوری۳ - بیخیال یه چی گفتم۴- نمیدونم ۵- همه موارد)

نظرات 3 + ارسال نظر
ثنا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

خاستگاه بعضی اوقات هم مینویسه حال ندارم بنویسم یا نوشتم پاک شد :))))))))
از این جوابا هم پرهیز کن :)))

:))
اینم به اون موارد اضافه کن
:)

khastgah سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

چشم
اما گزینه شما امین آقا « هیچکدام است»
ثنا خانم چشم می گردم یک عبارت جدید پیدا می کنیم
نیست که خیلی آپ می کنی دختر:)

بهرحال نگفتی منظورت چی بود؟
پس یه بار دیگه سوال من و جواب خاستگاه رو بررسی می کنیم
سوال امین :
خاستگاه منظورت از ساده دل چی بود؟
جواب خاستگاه:
هیچکدام
ممنونم و بسیار متشکرم
:))

مریم پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

خصوصی
سلام
خوبی؟
شرمنده
اما من خیلی رک هستم -- بازم ببخشید
من اگه جای شما بودم اصلا جواب نمی دادم
حتی از بار اول

خسته نباشی
همه همینو گفتن
من تایید نظرات رو برداشتم دیگه خصوصی نمیشه
ببخشی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد