شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

سر قولم موندم

قبل از اینکه بخوام اصل موضوع رو بگم یه توضیحی در مورد ۵ شنبه ها بدم چون با این موضوع مرتبطه

الان چیزی حدود ۶ ساله که من با دوتا از هم محله ای هام که از بچه با هم بزرگ شدیم هر۵ شبنه دور هم جمع میشیم یا بهتر بگم هر ۵ شنبه شب از ساعت ۱۱ شب تا نزدیک ۴ صبح بازی حکم و تخته و بلوف و... انجام میدیدم قبلنا ۶نفر بودیم که سه تاشون ازدواج کردن و دیگه نتونستن مرتب بیان ولی بجای اونا دوتا دیگه و هم چنین ۲تاپسر خالم که ازم کوچکترن به این جمع اضافه شدن و خوشبختانه هنوز گرم و پابرجاست.

از این قضیه ۵ شنبه اون موقع خانوم هم در جریان بود

واما دیشب

وسط بازی تخته بودم ۳-۱ جلو بودم که صدای زنگ پیام گوشیم بلند شد

حالا ساعت ۱ نصف شبه خیلی آروم گوشیو برداشتم پیام و باز کردم دیدم خانومه ......

سلام سال نو مبارک حالت خوبه عزیزم؟

طبق قولی که داده بودم جواب ندادم 

فقط گوشیو رو سایلنت گذاشتم که آبروریزی نشه اون وقت شب..

۴ دقیقه دیگه صفحه گوشیم روشن شد

یه پیام طنز در مورد یوسف وزلیخا فرستاد

خوندمش و خندیدم ولی بازم به ادامه تخته پرداختم

اون دست تو  بردم و نتیجه تخته ۴-۱ به نفع من بود

که دوباره اس زد

خوابیدی؟ هنوز با دوستانی؟

ولی بازم جوابشو ندادم تا اینکه بیخیال شد آخرین پیام و که داد تقریبا ساعت ۱۰-۱ بود

نمیدونم این چه مدلشه که این ساعت می تونه اس بده

بهرحال به قولی که به شما ها داده بودم عمل کردم و جوابشو ندادم

تا الان که ساعت ۱ ظهر جمعه س خدارو شکر خبری نیست ولی مطمئنم که عصر یا فردا به محض اینکه موقعیتش جور بشه اس میزنه

دیگه خودمم خسته شدم چند وقتی بود که  از یادم رفته بود آخرین بار اگه یادتون باشه نزدیک عید بود 

نمیدونم چیکار باید کنم؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ثنا.. جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

چرا خطتو عوض نمی کنی ؟؟ هااان ؟؟

یا برنامه بلک لیست نمیریزی توی گوشیت و شماره خانوم رو بزنی توش .. که نتونه زنگ و اس ام اس بده بهت ..

اما به هر حال آفرین .. تونستی اون نفستو شکست بدی ..

ولی جداً اون شوهر بیچارش کجاست که ساعت 1 شب میتونه اس ام اس بده ؟؟

خطتو که نمی تونم و دلم نمیاد عوض عوض کنم
نمیدونم اون شوهر بیچاره کجای ثنا جان
شاید اونو خواب کرده بعد اومده اس داده هرچی هست زیاد جالب نیس
باید یه راه حل عقلانی پیدا کنم که واسه همیشه تموم بشه
راستی اون فیلم حجمش خیلی کمه ها

نازی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ

عجیبه واقعا !این خانوم ازدواج کردن اونم دومین همسر بازم دست از این کاراشون بر نمیدارن؟!!!
به نظر شما امین خان این چه معنی ای میده؟
واضحه دیگه..یعنی اینکه ایشون کلا باید با یکی دیگه (یا نمیدونم چند نفر دیگه شاید!) به جز همسر بدبختش ارتباط داشته باشه و الا نمیتونه آروم بگیره...
خوبه که تونستی به خودت مسلط باشی و جوابشو ندادی ولی به نظر من هم باید خطتو عوض کنی البته اگه میخوای واقعا راحت شی اگه نه که ..خب خ.دت میدونی امین خان

یه کارایی کردم میام همو رو میگم

khastgah شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

بدم آمد
اما اصلا جواب نده
بالاخره که خسته می شه

فعلا که جواب ندادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد