شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

شبای جوانی

شبی باخیال تو هم خونه شد دل

بارون

باران رحمت باعث تعطیلی کار و استراحت من بود

آخ جون خیلی فاز داد. امروز کلا روز خوبی بود یه خرده سر کار رفتیم مابقی وقتو استراحت کردیم

کلا خوب بود خدا رو شکر

واما پست قبلی

عجب پستی بود چه جنجالی به را افتاد ابتدا مچ گیری شد بعد به بحث و تبادل نظر رسید نتیجه همه اون بحث ها به بادمجون کاری و تولید بادمجون  ورونق کشاورزی رسید و سرانجام صلوات و صلوات کاری شد وهمه چی خوب تموم شد حالا  به همین خاطر می خوام یه فیلم کوتاهی که علمی و طنز گونه است رو واستون بذارم

که همه بادمجون ها از بین برن و خوب بشن

یه کم بخندین :))

ماجرا از این قرار که یه سگ خواب می بینه که ...

ببینین بهتره تا بگم 


خواب دیدین سگ

نظرات 2 + ارسال نظر
نازی پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام امین جان
فیلم و دیدم جالب بود ولی منو یاد یه بیماری انداخت :شیزوفرنی
وقتی اون سگ طفلکی خودشو به دیوار کوبید دقیقا حالتهای ادمهای شیزوفرنی رو داشت
من دیدم ادمهای شیزوفرنی رو .....خدا نصیب نکنه خیلی بده
حتی یه دختری رو دیدم که به علت مشکل عشقی که براش پیش اومده بود به این بیماری مبتلا شده بود...
انقدر خودشو به درو دیوار کوبیده بود که دستش شکسته بود و میگفت:من خودمو نمیزنم به دیوار اون اقاهه که طرف راستم میمونه همیشه منو کوبوند به دیوار..... :(

سلام نازی
صورتت خوب شد؟))
با اون چشمت چطوری فیلمو دیدی؟)))
دیدی نازی منمقصر نبودم
میگه شاید از غیب رسید منم می گفتم که من بهت مشت نزدم
ولی باور نمی کردی
بیا نازی جان دیدی
حالا انشاله که شما به این بیماری دچار نشدی و هیچ وقت واست مشکل عشقی پیش نیاد
همش می گفتی که من بادمجون کاشتم در صورتی که شما خودت صورتتو به مشت من کوبیدی
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ثنا.. جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

حجمش چنده ؟؟

من ترافیک نداررررررررررم :((

خیلی خیلی کمه
۴۷۰kb

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد